У першій частині цієї статті ми описали 5 способів створення ефективних буклетів. Тепер ми хочемо надати вашій увазі 11 порад щодо їх проектування, які допоможуть створити буклет, який працює на ваш бізнес.
11-й. Гармонія деталей
Як кажуть, «за двома зайцями поженешся – жодного не спіймаєш. Спроба в одному буклеті вмістити надто багато інформації не досягне мети, а лише заплутає потенційних клієнтів. Шрифти, вибір контенту та зображень, підбір кольорової гами – всі елементи дизайну в ідеалі повинні гармоніювати один з одним і намагатися донести вашу думку до кінцевого споживача.
10-й. Використання зображень найвищої якості
Буклети повинні добре читатися на відстані витягнутої руки – так, як їх роздаватимуть промоутери. Тому важливо, щоб малюнки та зображення мали фотографічну чіткість та були надруковані з відмінною якістю. Використання позитивних та привабливих зображень підвищує інтерес до буклету, його хочеться розглянути та прочитати.
9-й. Список привабливих пропозицій
Добре, якщо у вашому буклеті будуть цікаві пропозиції для покупців. Але не варто обмежуватись рекламою лише однієї знижки чи акції. Адже за допомогою буклету у вас є можливість повідомити про майбутні акції, виставки, презентації. Можна вказати адреси інших магазинів, де продаються ваші товари, та надрукувати карти проїзду до них, або створити будь-який інший вид ексклюзивного контенту. Використовуйте площу буклету максимум – зацікавте покупців!
Якщо ви не знаєте, як зробити буклет, який «працювати» на розвиток вашого бізнесу – дизайнери Прінт Маркет допоможуть вам його створити. Макет буклету коштує лише 200 гривень. Його можна замовити, зателефонувавши нам за номером (044) 229-5323, або зв'язавшись з нами онлайн на сайті нашої компанії.
8-й. Уникати безцільного масового поширення
Без сумніву, всі стикалися з промоутерами, що сунуть усім без розбору в руки рекламні листівки. Найчастіше люди, не дивлячись, одразу ж викидали їх у найближчу урну. Не варто витрачати кошти на таку безглузду рекламу. Для масового споживача є така рекламна поліграфічна продукція як флаєри – невеликі листівки, запечатані з однієї або двох сторін.
Буклети призначені для певної цільової аудиторії та повинні поширюватися у певних місцях або розсилатися прямим поштовим розсиланням адресно (за наявності клієнтської бази) або безадресно.
7-й. Використовувати принцип суміщення
Рідко однією роздачею буклетів можна суттєво підвищити рівень продажів. Щоб потенційні клієнти запам'ятали вашу компанію та ваш бренд, слід створити унікальний буклет. Можна об'єднати буклети з запрошеннями на презентації або виставки за участю вашої компанії, додати до буклету талон або картку на право знижки.
Такий буклет навіть не доведеться розповсюджувати – люди самі захочуть його отримати, щоб мати право на пільги.
6-й. Використання соціальних мереж та сучасних технологій
Щоб йти в ногу з часом і вважатися сучасною компанією, слід створити власний веб-сайт або блог. Дуже добре, якщо сторінки вашої компанії з'являться у світових соціальних мережах на кшталт Facebook, Pinterest, LinkedIn або Google+. Застосування QR-коду також допоможе вам вийти на рівень ексклюзивних пропозицій.
До речі, якщо ви хочете бути в курсі новинок у рекламній поліграфії та сувенірно-рекламній продукції, то приєднуйтесь до нас на сторінках Facebook та Google+.
5-й. Не змінювати бізнес-стратегію відразу після друку рекламних матеріалів
Якщо інформація у вашій рекламі виявиться застарілою, ви ризикуєте втратити навіть тих клієнтів, яких вже маєте. Проводячи рекламну компанію, не варто будь-що змінювати в політиці компанії чи її бізнес-плані. Якщо зміни все ж таки мають відбутися, то в буклеті слід зазначити період, протягом якого дієві пропоновані акції, знижки та інші пільги.
4-й. Уникати довгих текстів
Текст читається значно краще, коли складений із простих зрозумілих і коротких пропозицій. Назва, підзаголовки та розбивки на абзаци зроблять ваш текст більш читабельним.
3-й. ВИЧИТЮЙТЕ!
Звісно, все роблять помилки. Але помилки у рекламному тексті просто неприпустимі! Ніхто не захоче мати справу з безграмотними та неуважними людьми. Тому перед тим, як віддати макет буклету до друку, кілька разів добре віднімайте його, видаливши всі граматичні та синтаксичні помилки. Не псуйте свій імідж!
2-й. Ручне фальцювання
Усі буклети мають згини. Принт Маркет друкує буклети з одним або двома згинами. Якщо фальцювання (згинання) буклетів довірити автоматизації, то можливе непоєднання тексту, що перетворить його на кашу. Ніхто не захоче напружувати зір і розумітися на тексті, сенс буклету буде втрачено. Тому якщо ваш буклет вимагає точності фальцювання, то відразу замовляйте згинання буклетів вручну.
1-й. Дизайн обкладинки
Обкладинка – основна частина вашого буклету. У верхній третині обкладинки повинен розміщуватися логотип, слоган, бренд або інша найважливіша для вашої цільової аудиторії інформація. Це стосується будь-яких буклетів – тих, що лунають і тих, що надсилаються поштовою розсилкою.
Буклети давно вже стали невід'ємною частиною багатьох рекламних акцій. Їх роздають та розсилають у всьому світі. Тим не менш, потрібно багато враховувати, щоб знати, як ефективно використовувати їх для просування та розвитку бізнесу. І ми можемо допомогти вам у цьому!