Рекламна поліграфія – плакати, листівки та флаєри – надають велику допомогу у донесенні інформації до споживачів. На одній сторінці вміщаються всі основні меседжі, які потрібно знати потенційним клієнтам.
Але буклети та інша багатосторінкова поліграфічна продукція краще пристосовані для інформування аудиторії. Як і інші друковані матеріали, буклети можуть бути використані декількома способами.
Способи створення ефективних буклетів!
5-й. Часті питання / ЧАВО
Буклети можна використовувати не тільки в рекламних цілях, але і як збірник питань та відповідей про діяльність вашої компанії, про її продукти чи послуги, про переваги, знижки та пільги, які споживач може отримати, звернувшись до вашої компанії або купуючи її продукцію. Такі буклети можна роздавати під час промо-акцій, на виставках та презентаціях.
Щоб буклет був обличчям вашої компанії, логотип, слоган та найменування брендів повинні розміщуватись у верхній третині обкладинки.
4-й. Розмір буклетів
Плакати, листівки, флаєри та буклети пропонують різну кількість місця для реклами вашої компанії чи товару. Який розмір вибрати – безпосередньо залежить від того, скільки інформації ви хочете донести до споживачів.
Буклети великих форматів А5 і А4 особливо зручні для продуктів або послуг, про які потрібно дати більше відомостей. Вони успішно використовуються, наприклад, компаніями зі страхування, інвестицій, або для реклами спеціалізованих технічних виробів та товарів, а також послуг торгово-розважальних центрів, салонів краси, готелів та ресторанів.
Принт Маркет може запропонувати буклети Євроформату (99х210 мм), Міні (100х210 мм), А5 (148х210 мм) та А4 (210х297 мм).
3-й. Спеціалізовані буклети
Буклети можуть бути виготовлені на папері будь-якої щільності – від найтоншої 90 г/м² до самої щільної 350 г/м. Також ми можемо запропонувати покриття буклетів ламінацією – це надасть їм більш презентабельного вигляду, зробить кольори більш глибокими та яскравими, а також захистить буклети від вологи та подряпин.
Для особливо ексклюзивних замовників і створення шикарних буклетів, що запам'ятовуються, ми можемо запропонувати використання гібридного друку TWIN SPOT – вибіркове покриття глянсовим та матовим лаком.
2-й. Пряме поштове розсилання
Щоб показати клієнту, що ви його цінуєте та поважаєте, можна скористатися цілеспрямованою поштовою розсилкою буклетів. Для цього найбільше підходять наші буклети Євро, формат яких відповідає поштовому конверту.
Це зробить вашу рекламу ідеальною, тому що ваша компанія звертається до кожної конкретної людини особисто. Буклет, що прийшов поштою, не буде, не дивлячись, викинутий на сміття, як це роблять з листівками, що роздаються на вулиці. Його обов'язково розгорнуть та вивчать. Буклет, що розповсюджується методом прямого розсилання через пошту, дозволяє надати персональному повідомленню важливість, робить його більш інформативним та привабливим.
1-й. Роздаткові матеріали
Усі знають, що буклети лунають у громадських місцях. Вони є роздавальним поліграфічним матеріалом і є компактним і дешевим варіантом реклами, розрахованим на масову аудиторію. Але щоб ваша реклама вплинула на споживачів, потрібно створити такий буклет, який найкраще сприйме ваша цільова аудиторія. Реклама за допомогою буклетів дозволяє охопити дуже широкі верстви потенційних покупців, тому роздавати їх потрібно там, де знаходиться цільова аудиторія.
Тепер, коли ви знаєте основні способи застосування буклетів, вам буде легше створити свій неповторний і ефективний рекламний буклет.