Чи існує маркетинговий інструмент, який сприяє успішному розвитку бізнесу? Так, цей інструмент ховається у чарівному слові «реклама». Дедалі частіше ми, стурбовані конкуренцією та вимогливістю клієнтів, шукаємо нестандартні рішення. Інтерактивне зображення, соціальні медіа, інвестиції у контент. Це правильно, але варто звернути увагу на те, що ми вже добре знаємо. Перед вами шість причин, перевірених нашими клієнтами та нами, які доведуть вам, що рекламна листівка може успішно продавати ваші послуги та продукти. Не вірите?
# 1 Листівка – найпростіша форма спілкування
Листівка містить інформацію. Це текст із будь-якою кількістю слів, за умови, що вони мають сенс. Повідомлення, яке отримує клієнт у друкованій формі, дозволяє йому усвідомити текст, запам'ятати, переосмислити. Листівка спонукає його шукати додаткову інформацію – Клієнт хоче знати більше, шукає спеціальні сайти, фан-сторінки. Ця форма спілкування буде передаватися кожному клієнту, незалежно від того, чи є він любителем пончиків чи дорогих брендових годинників. Однак, саме ви вибираєте стиль, деталі та спосіб передачі інформації. Перш ніж розпочати проект, запитайте спеціаліста, як це зробити правильно. Ну, можливо, у вас є безліч чудових ідей з цього приводу!
# 2 Листівка – це розкішне рішення, ми це перевірили!
Хіба клієнту, якому ми продаємо розкішний, ексклюзивний продукт чи послугу, потрібна інформація? Так, і якнайбільше. Листівка – форма, ідеальна сама собою. Вона привертає увагу, спокушає винахідливістю. Вона є свідченням вашого «вищого сорту». Що потрібно, щоби так і було? Нехай відповіддю буде коротка, правдива історія.
Нещодавно знайома попросила мене про допомогу. Її бос вирішив надрукувати листівки, які збирався відправити не новим потенційним клієнтам, а тим, хто звертався до нього у минулому. Це було висловленням подяки, що вони колись обрали його компанію, і сподівання на подальшу успішну спільну співпрацю. Бос не сумнівався у своєму рішенні. Висока якість листівок свідчила б про повагу до клієнтів. Тому ми виготовили листівки на найкращому папері, додавши унікальне оформлення. Ми шукали друкарню, яка надрукує їх на найвищому рівні. Це було непросто! Знову і знову ми відкидали друкарські проби, «чіпляючись» до дрібниць. І колір не той, і якість не відповідна, і текст не досить ексклюзивний... Зрештою нам вдалося надрукувати тираж. Ми вибрали для листівки, складеної один раз, напівматовий папір високоякісний вагою 200 г/м² та прикрасили зображення вибірковим УФ лаком. Результат? Дуже красиві листівки. З тих, які не викидаються роками, бо вони є іменними. Досконалий рекламний продукт вимагає поваги, його можна довго розглядати та вникати у суть. Чи ми отримаємо аналогічний ефект, зробивши безіменні масові розсилки чи рекламу через Facebook, чи СМС? Чи клієнт оцінить наші зусилля та завдяки листівкам продовжить співпрацю з нами? Рівень потребує рівня. Не завжди варто економити на досягненні поставленої мети.
# 3 Листівка – це додана вартість
Сьогодні листівки стали більш ніж паперовою формою реклами. Друкарні шукають оригінальні ідеї та такі рішення, які перетворять їх на невеликі витвори мистецтва. Незвичайні форми, тиснення, увага до кожної деталі. Іноді цього може бути недостатньо. Попрацюйте над тим, щоб навіть флаєр, кинутий у поштову скриньку, привернув увагу, а не пішов у кошик для сміття. Нехай він, водночас, буде запрошенням на презентацію або дасть змогу отримати знижку (непогано!). А може, всередину складеної листівки ви вкладете зразок косметики, карту лояльності, додатковий бонус, який клієнт може використати? Нехай ваша реклама в очах клієнта стане ваучером, який слово «листівка» перетворить на слово «економія». Нехай він відчує себе обраним, якому дали шанс оцінити, випробувати та вибрати найкраще. Дозволь клієнту пізнати себе!
#4 Листівка – це слово, а слова вміють продавати!
Щоб рекламна листівка продавала ваші послуги або товари, гарної графіки недостатньо. Вам потрібний копірайтер, який знає свою роботу. Хтось, хто напише «чіпляючий» текст до вашого рекламного листа, цікавий контент, який буде адресований саме вашій цільовій аудиторії. Ви робите цукерки? Дозвольте одержувачу відчути смак шоколадуике. Ви керуєте приватним дитячим садком? Нехай батьки подумають: «О, це місце якраз для нашої дитини». Вам здається, що це не так вже й важливо? Тоді згадайте, що саме ви запам'ятовуєте з рекламних оголошень, які ви бачите довкола себе? Слогани:
- Пийте молоко – і ви будете здорові!
- Tic-Tac, всього дві калорії!
- Bounty – смак раю!
Ці слогани асоціюються з брендом, а бренд створюється рекламними матеріалами. Листівка може бути чудовим слоганом. А у поєднанні з якістю друку стане вхідним квитком для клієнта.
#5 Продати особисто
Ми вже неодноразово писали про поширення листівок. Це дуже важливо. Якщо рекламна листівка призначена продавати ваші товари та послуги, краще, щоб вона потрапила за призначенням, а не віддавати її будь-кому. Навіть листівки, що роздаються перехожим на вулиці, можуть бути успішними, якщо потенційний клієнт додатково отримає посмішку або пару напутніх слів, він зверне увагу на вашу пропозицію. Не варто залишати листівки «незаконно» скрізь, де потрапило, наприклад, на сидіннях у транспорті чи під'їздах будинків. Вони відразу виявляться у смітнику. Буде шкода лише витраченої друкарської праці та паперу. Адже вистачило б невеликої розмови та пояснень із майбутніми клієнтами. Листівка – це інструмент, який вимагає наших ідей та креативних дій, від проекту до зустрічі з кимось, хто завдяки ній вирішить скористатися нашим сервісом.
#6 Листівка – AIDA
Для початку розберемося з термінологією.
AIDA – термін англійською мовою, що використовується в маркетингу для опису послідовності реакцій клієнта на продукт. Листи, що становлять цей акронім, означають:
A – Attention (увага) – привернення уваги клієнта до продукту.
I – Interest (інтерес) – інтерес клієнтів до властивостей продукту.
D – Desire (бажання) – переконання клієнта в тому, що продукт йому необхідний і може задовольнити його потреби.
A – Action (дія) – бажання клієнта придбати цей продукт.
Листівка повинна залучити, зацікавити, порушити бажання володіти рекламованим продуктом або послугою. Досить тут використовувати відому піраміду AIDA. Якщо ваша рекламна листівка відповідає цьому правилу – вона продає ваші послуги та формує визнання клієнтів.
Що звертає увагу? Графіка, папір, форма.
Що зацікавить? Зміст.
Що збудить бажання? Хороша пропозиція.
Що спонукає до дій? Ваш заклик: цікава пропозиція, акція, ціль, яку ви вибираєте, друкуючи листівки.
Ви маєте сумніви? Не соромтесь. Гарна листівка – це завжди успішна інвестиція. Дійте!