Як замовити мобільний рекламний банер? - Блог Принт маркет

Серед всіх рекламних матеріалів друк банера вимагає особливо ретельного та творчого підходу. Для того, щоб розробити ефективний мобільний рекламний банер, який привабить клієнтів та вдало представить ваш бізнес, потрібно знати деякі правила.

1. Колір

Вибір кольору для банера – одне з найважливіших рішень. Зовнішній вигляд банера з першої хвилини впливає на почуття споживачів. Якщо вам потрібно суворо дотримуватись кольорів бренду, це значно полегшить завдання. Але якщо ви хочете створити щось нове, слід ретельно продумати колірну гаму. Вибрані вами кольори та поєднання представляють вашу компанію, і ваші клієнти вас сприйматимуть за ними. Не влаштовуйте на банері «ярмарок кольорів». Вибраний шрифт також не повинен переливатися всіма кольорами веселки, а бути простим, ясним і читаним.
Якщо у вас немає строгих корпоративних кольорів, обов'язково прочитайте нашу статтю про психологію кольору. Вона підкаже, які кольори можна використовувати під час створення банера, а які краще виключити.

2. Якість

Якість є обов'язковою для хорошого банера, тому що дешевий і погано зроблений банер буде сприйнятий споживачами як те, що ви мало піклуєтеся про бізнес та клієнтів. Банер повинен відповідати найвищим стандартам. Не дозвольте заплямувати свій бренд, намагаючись заощадити на якості.
Це не означає, що на банер ви повинні витратити цілий стан. Це означає, що ви повинні вибрати найбільш якісний, міцний та економічно вигідний банер, а не просто найдешевший варіант.

3. Ваша аудиторія

Визначте свою споживчу аудиторію. Це буде ключовим кроком у створенні ефективного банера. Наприклад, банер, призначений для дітей, дуже відрізнятиметься від баннера для дорослих. Будьте впевнені, що дослідивши вашу цільову аудиторію та використовуючи цю інформацію, ви отримаєте саме той банер, який у рази збільшить вашу клієнтську базу. 

4. Ключове повідомлення

Для багатьох компаній банер є саморекламою та інформацією про існування бренду. Але найважливіше в будь-якому банері – це ключове повідомлення, яке зацікавить потенційних клієнтів. Це не означає, що на банері потрібно вмістити багато тексту. Це означає, що необхідно повідомленням зацікавити аудиторію. І це не обов'язково має бути текст, інтригу можна створити і графічними зображеннями. Головне – звернути увагу аудиторії саме на ваш банер.

5. Виділитися

Слід придумати такий банер, який зможе виділити вас. У цій категорії важко зробити щось особливо оригінальне, але стенд Rapide Pop Up допоможе вам виділитися. Вивчіть різні типи банерів та виберіть той, який найбільше задовольнить ваші естетичні та фінансові потреби.

6. Збереження

Іноді банер потрібно використовувати сезонно, тому його зберігання дуже важливе. Банер повинен бути захищений від механічних пошкоджень, вологи та перепадів температур. Тому найкращий спосіб збереження банера – це спеціальна сумка із щільної тканини. Ми, компанія Принт Маркет, усі банери вручаємо нашим замовникам у цих спеціальних сумках-сховищах.

7. Зручність транспортування

Ваш банер повинен бути легко транспортований, тому що, швидше за все, його доведеться возити на торгові акції або виставки. Сумка для транспортування повинна бути міцною, довговічною і компактною, що зберігає банер без жодних турбот. Наші сумки та туби для транспортування банерів дозволяють їх легко перевозити чи переносити до рук. Наші мобільні банери, наче спеціально призначені для компаній, що люблять подорожувати.

Можливо вас зацікавить

Корисні статті про поліграфію