Ароматична поліграфія у Києві | Блог Принтмаркет

Для сучасної промислової друкованої галузі важливо, які методи поліграфії використовуються. Спеціалізація на ароматичній поліграфії надає поштовх для поширення друкованої продукції нового типу.

Новий напрямок – ароматична поліграфія – розвивається у діловому та газетному видавництві. Її використовують для роздруківки книг та журналів, для рекламного, етикеткового та пакувального друку.

Взагалі, у поліграфії є ​​безліч напрямків та видів друку. Одне з них – ndash; ароматична поліграфія.

ароматична поліграфія

Що вона являє собою?

Для цього виду поліграфічного друку характерний зміст. Тобто, все, що може передати друкований текст. Окрім візуального сприйняття, ароматична поліграфія пов'язана з позитивними емоціями. Весь сюрприз для читачів не тільки у друкарській фарбі, а й у добавках ароматизаторів.

У поліграфії впроваджується все більше нових технологій, видавці знаходять нові способи для просування своєї продукції. До таких інновацій належать і персоналізовані замовлення продукції в одиничному екземплярі, і ароматичний друк. Персоналізовані замовлення – вже не новина. Як приклад варто навести замовлення на індивідуальне виготовлення календарів. Щоправда, обходяться вони дорожче за звичайну масову друковану продукцію.

Технологія ароматичного друку – два способи:

1. Під час друку арома-мастила додаються безпосередньо до друкарської фарби. Аромат тримається не більше двох-трьох тижнів.
2. Більш надійний спосіб – це коли до фарби або лакофарбових матеріалів додаються спеціальні мікрокапсули з арома речовинами. Ефірні олії поміщаються в спеціальні оболонки. Аромат поширюється в результаті механічного впливу, наприклад, в результаті тертя поверхню з малюнком або текстом. Речовини в капсулах руйнуються не відразу, тому стійкість запаху тут вища.

Сфера застосування ароматичної поліграфії

У кожної людини ступінь сприйняття побаченого чи прочитаного посилюється на тлі запаху. Чим приємніший аромат, тим сильніша прихильність до зображення або друкованої сторінки. Про цю властивість людини відомо з давніх-давен. Але лише в 20 столітті фахівцями було створено цілий напрямок, пов'язаний із запахами. аромамаркетинг.

Було створено цілий банк із десятками тисяч ароматів. Серед запахів особлива перевага надається деревним, квітковим та фруктовим ароматам. Фахівцями створюються нові зразки на основі індивідуальних замовлень. Вартість таких послуг досить висока, адже на роботу зі створення аромату йде кілька місяців. Але попит лише підвищується.

Найширша сфера для застосування ароматичного друку – реклама. До поліграфії надходять замовлення на друк ароматизованих листівок, барвистих проспектів, рекламних буклетів. Найприємніші запахи ще більше привертають увагу до зображень та інформації. Таку листівку просто приємно взяти до рук, її хочеться понюхати. Основною метою рекламних кампаній залишається розкручування брендів. Просування товарів та послуг на ринку з використанням ароматичної поліграфії прискорює шлях до успіху.

Ще одним напрямом використання ароматичної поліграфії слід назвати сувенірну продукцію, включаючи ароматизовані листівки, календарі, пакувальний матеріал. Останнім часом ароматичний друк став використовуватися для виготовлення візиток. При цьому використовують і чоловічі, і жіночі аромати. Це створює асоціативні зв'язки між людиною та її візиткою.

А в області продажів найвідомішим прикладом став ароматизатор «Ялинка», призначений для салонів автомобілів.

Технології в ароматичній поліграфії не стоять дома. Можливо, у недалекому майбутньому на нас чекають ще більш унікальні та ефективні способи залучення клієнта, пов'язані з ароматами.

Можливо вас зацікавить

Корисні статті про поліграфію