1. Стенд Ролл Ап: Чим менше тексту – тим краще!
Дизайнери часто повторюють цю фразу. І вони мають рацію – у вік високих швидкостей люди не мають часу довго розглядати зображення і читати довгий текст. Текст на вашому банері повинен бути інформативним, але досить коротким, щоб зацікавити споживача і викликати бажання дізнатися про вашу компанію, товар або послугу більше.
2. Банер Павук: Простір – ваш союзник.
Не слід весь простір банера заповнювати текстом від кута до кута, намагаючись розповісти всю інформацію про компанію та продукт – цей метод не працює. Споживач, проходячи повз стенд, повинен на ходу «схопити» головне посил. Тому достатньо логотипу, слогана фірми та кількох ключових фраз, що інтригують. Багато тексту здатне зіпсувати будь-який дорогий високоякісний банер. Не витрачайте даремно!
3. Рекламний стенд: Правильний баланс зображення та тексту.
Дизайнери стверджують, що правильно вибране зображення замінює тисячу слів. Так, це так! Вдало підібрана картинка зробить інформацію в тисячу разів ефективнішою і дозволить не використовувати занадто багато тексту. Розумний баланс зображення та тексту зробить ваш стенд таким, що запам'ятовується. Використовуйте один-два вражаючі образи та лаконічний ємний текст – і нехай ваш стенд працює за вас!
4. Стислість – сестра таланту.
Текст повинен складатися з коротких лаконічних фраз. Серед ваших клієнтів не всі професори та академіки – розмовляйте з потенційними споживачами зрозумілою та доступною мовою. Наголосіть на певних фразах, виділивши їх знаками оклику та жирним шрифтом, але не збільшуйте кількість тексту.
5. Уникайте дрібних та рукописних шрифтів.
Ніхто не любить читати дрібний шрифт! Дрібний шрифт хороший для тексту на веб-сайті або в брошурі, але не на банері. А красиві рукописні шрифти з вензелями чудово виглядають на листівках або журналі, але зовсім не читаються на стенді. Використовуйте строгі та виразні великі шрифти, щоб ваші потенційні клієнти легко та швидко змогли прочитати інформацію. Турбота про зручність клієнта – це запорука успіху вашого бізнесу та бренду.
Якщо вам потрібна порада, як зробити ваш банер найефективнішим і працюючим, то зв'яжіться з нашою командою дизайнерів – це кваліфіковані фахівці з багатим досвідом, які із задоволенням допоможуть вам.
Ви також можете завжди бути в курсі останніх новин цифрового друку, якщо приєднаєтеся до нас у соціальних мережах.