Листівки для бізнесу: особливості та переваги - Блог Принтмаркет

Існує два способи направити вітання своїм бізнес-партнерам чи друзям. Купити готові листівки, барвисті та ошатні, вписати в них персональні побажання або просто підписати вже готовий текст. Або створити власну унікальну продукцію, яка міститиме не просто святкову символіку, а й фірмову. Хто і чому обирає другий варіант?

Листівки для бізнесу

Що таке листівка?

Насамперед вона відповідає своєму прямому призначенню – доставляє адресату побажання щодо конкретного приводу. Але є в неї й інше, важливіше для будь-якої компанії призначення – нагадати себе. Тому листівка для бізнесу – це не просто поштова картка з барвистим зображенням, а й важливий вид корпоративної поліграфії та навіть сувенірної продукції. До цього виду сувенірної продукції відносяться запрошення на заходи різної спрямованості та вітальні візитки, які часто вкладаються в пакет з подарунком. На картку корпоративного кольору наносяться просто коротке побажання та прізвища та ім'я.

Кого ми зазвичай вітаємо та як?

В основному перелік вітається ділиться на дві великі категорії:

  • колеги, співробітники, партнери та клієнти;
  • члени сім'ї та друзі.

Якщо в першому випадку немає необхідності дотримуватися правил, що вимагають обліку ґендерної приналежності адресата, то в другому є сенс врахувати, кому саме надсилається листівка, – чоловік або жінка. Дизайнери завжди підкажуть вам особливе рішення, яке розпочнеться з вибору вихідного матеріалу та завершиться упаковкою привітання до святкового чи урочистого конверту.

Не завжди адресату відправляється просто одна листівка – поштою чи кур'єром. Як правило, вона є частиною фірмового стилю компанії та елементом подарункового набору компанії. І тому її дизайн виконується у загальній корпоративній стилістиці. Але навіть якщо листівка є самостійним знаком уваги, не пов'язаним з іншою сувенірною продукцією, вона стає чудовим приводом не лише виявити увагу та повагу, а й нагадати про фірму.

Перераховувати приводи, з яких презентуються листівки, просто не має сенсу: їх кількість нічим не обмежена.

Професійні підходи до виконання

  • Дизайн. Мало хто сьогодні користується готовими шаблонами. Замовники все частіше вибирають створені спеціально для них макети, ефектні, що запам'ятовуються. Іноді листівка для бізнесу стає справжнім творчим шедевром. У цьому випадку вона стає самостійним ексклюзивним сувеніром.
  • Друк. Використовуються художні варіанти картону, дизайнерський папір з гладкою або фактурною структурою. У будь-якому випадку при виготовленні листівок застосовуються лише нешкідливі та якісні матеріали - папір та фарби.
  • Оформлення. На цьому етапі застосовується найширший спектр елементів художнього декору та оздоблення. Поліграфісти пропонують індивідуальну вирубку, різні способи тиснення та фольгування, УФ-лак, прикрасу мереживом, бісером, шовком, оксамитом тощо.

При замовленні вітальних карток не забувайте, що це – частина корпоративної культури, ділової етики чи сімейних традицій. Чому виготовлення листівок довіряйте фахівцям.

 

Можливо вас зацікавить

Корисні статті про поліграфію