Друк каталогів продукції - Блог Принтмаркет

Навіщо потрібен друкований каталог продукції?

Каталоги, здавалося б, вже давно втратили свою актуальність із приходом інформаційних технологій. Насправді, це не так. Люди все ще звертають на них увагу, коли перебувають у черзі чи поїздці.

Таким чином, друк каталогів продукції все ще є актуальним для бізнесу. За допомогою них виробники мають можливість інформувати широку аудиторію покупців про свої нові товари. Фактично ці каталоги розраховані на вікову аудиторію, яка в інтернеті проводить набагато менше часу, ніж молоді люди.

Тому, щоб справити враження серйозної компанії, яка піклується про своїх клієнтів, необхідно подбати про якісний друкований каталог.

Друк каталогів продукції

Історія виникнення друкованих каталогів

Вперше каталог з'явився у тому вигляді, в якому споживачі бачать його зараз, на початку 70-х років. Це було буквально кілька звичайних аркушів паперу, скріплених між собою. На аркушах були розміщені списки товарів із гарними знижками. До цього рішення дійшли того, що компанія ніяк не могла реалізувати залишки товарів, не допомагали навіть знижки.

Тоді було прийнято рішення розіслати своїм клієнтам поштою такі каталоги, щоб вони могли подивитися весь наявний асортимент не виходячи з дому. Це рішення виявилося вкрай щасливим, і вже наступного дня почав надходити шквал дзвінків, а від охочих замовити товар не було відбою.

Види каталогів

За своїми видами каталоги поділяються на декілька груп:

  • Іміджеві каталоги. Припускають акцент на самій компанії, а не на її товарах. Насамперед йде реклама підприємства, розповідь про його переваги та переваги. Продукція приділяється мало уваги.
  • Рекламні каталоги. У них йдеться безпосередньо про наявні у виробника товари. У каталозі зазвичай представлені новинки та, як правило, хіти продажів, які користуються популярністю на даний момент. Вказано номер телефону, щоб споживачі мали можливість уточнити наявність товару.
  • Періодичні каталоги. Їхня мета регулярно, кілька разів на рік, доносити до споживача інформацію про новинки та знижки.

Як правильно створити та оформити каталог продукції?

Перше, на що необхідно звернути увагу – це дизайн. Обкладинка каталогу повинна бути незабутньою, але не дуже яскравою. Необхідно придумати унікальну назву, якщо компанія планує робити на кшталт журналу з випусками.

Також потрібно передбачити розділ із змістом, щоб споживач мав можливість одразу відкрити потрібну йому сторінку. Каталог має бути виконаний із якісних матеріалів.

Можливо вас зацікавить

Корисні статті про поліграфію