У сучасному світі в просуванні товарів та послуг компаній усі засоби хороші. Хитрощі маркетологів дозволяють стрімко розвивати різні галузі діяльності. Кілька років тому в поліграфічній справі відбувся справжній бум, коли корпоративним клієнтам і будь-якій людині запропонували друк малюнка на одязі. Причому цю послугу складно віднести до послуг текстильної промисловості, оскільки виготовлення «іменне» футболки має індивідуальний характер. Таким чином, у сучасний час у поліграфії великий попит має послуга друку зображень на різному одязі та сувенірній продукції.
Види нанесення зображення на одяг
Кожен метод відрізняється тим, що встановлює деякі обмеження зображення, складу тканини виробу, поверхні для нанесення та умов використання готового виробу. Виділяють 4 методи друку:
Шовкографія– є найефективнішим методом нанесення зображення на текстиль. При цьому принт, створений на одязі за допомогою шовкографії, більш довговічний і насичений. Єдиним недоліком методу можна назвати обмеження на вибір кольору, так як трафарет при шовкографії створюється окремо для кожного кольору шляхом змішування фарб. Одяг, який Ви хочете використовувати для нанесення зображення за допомогою шовкографії, має бути здатним витримувати високу температуру, аж до 190 градусів. Стійкість принта на одязі, створеного шовкографією, становить близько 50 прань.
Шовкотрансфер. Модифікований спосіб нанесення, який на відміну від шовкографії, дозволяє друкувати зображення на кепках, рукавах і навіть на сумках. Після друку на текстилі, виріб вимагатиме більш дбайливого догляду. В іншому випадку принт може потріскатися. Нанесення флекс-плівок. Метод, що часто використовується при виготовленні корпоративних замовлень з друку логотипів на текстилі. Принт виходить досить стійким, виріб може витримати від 50 прань і більше. Найчастіше метод нанесення використовують для друку логотипів, оскільки є обмеження щодо колірних рішень та складності малюнків.
Термотрансферний друк. Метод рідко використовується через неможливість догляду за виробом, який необхідно зробити нанесення. Принт, створений термотрансферним друком, не стійкий до прання і може відразу потріскатися. Великою перевагою є те, що є можливість друку повнокольорового зображення, фото чи картинки.
Сублімація. Метод друку, що часто використовується, завдяки можливості нанесення повнокольорового зображення. Для сублімації підходить одяг світлих відтінків, тому найчастіше друк здійснюється на білих футболках, кепках і т.д. Принт витримує від 50 прань та більше.
Крім методу друку, велику роль грає тканина текстилю, яку необхідно зробити нанесення. Найчастіше вибирають вироби їх бавовни, вони більш довговічні в носінні, а зображення залишається в первозданному вигляді.