Поліграфія та сувенірна продукція. Святковий маркетинг l Блог Принтмаркет

Хочете насолоджуватися святами і бізнесом, що добре йде одночасно? Зараз якраз найзручніший час, щоб правильно спланувати маркетингову кампанію кінця року та веселий Новий 2016 рік. Коли ви плануєте заздалегідь, у вас з'являється час, необхідний для розгортання ефективної стратегії з добре розробленим та здійсненим маркетингом. Тому у святкові дні ви зможете насолоджуватися заслуженим відпочинком. Підвищіть прибуток свого бізнесу, використавши підказки від Прінт Маркет

рекламна поліграфія

 

1. Встановіть цілі продажу у передсвяткові дні

Чітко визначитеся, чого ви хочете досягти в час, що залишився, до кінця року? Цілі мають бути конкретними, досяжними, реалістичними та можливими.

2. Розробте стратегію

Важливо визначити своє місце на ринку. Звідси випливає розробка стратегії маркетингу: чому клієнти мають купувати саме у вас? Можливо, чи слід провести рекламну акцію? Чи оголосить дуже вигідну знижку, щоб розпродати залежалий товар? Чи поширити знижкові картки?
Для проведення рекламної акції Прінт Маркет може швидко та якісно надрукувати для вас будь-яку поліграфічну продукцію – флаєри, буклети, листівки, плакати та багато іншого. Добре працюють передноворічні презенти, що вручаються потенційним клієнтам – олівці та кулькові ручки з логотипом вашої компанії, магнітики та значки з вашим брендом, а також безліч іншої рекламно-сувенірної продукції.

3. Просувайте основну пропозицію

Не зациклюйтесь на одному-двох продуктах своєї компанії – просуйте відразу весь спектр послуг чи товарів. Краще попрацювати над тим, щоб споживач запам'ятав ім'я вашої компанії та основний напрямок діяльності. Для активної та ефективної рекламної акції слід використовувати комплекс рекламної сувенірної та поліграфічної продукції.
Принт Маркет може запропонувати вам широкий асортимент товарів і скласти рекламний комплект. Наші дизайнери, копірайтери та менеджери допоможуть вам провести яскраву та незабутню рекламну акцію.

4. Відстежуйте реакцію у відповідь

Створіть метод для відстеження результатів рекламної акції та вимірювання реакції споживачів на той чи інший спосіб реклами. Це допоможе вам визначити, чи дає даний маркетинговий хід позитивний результат. У майбутньому ви зможете використати цю інформацію, щоб налагодити проведення маркетингових акцій для досягнення успіху.

5. Не забувайте про упаковку

Дуже ефективно буде працювати упаковка товарів у фірмові брендовані пакети. Принт Маркет може запропонувати вам паперові та поліетиленові пакети для покупок з вашим логотипом та рекламною інформацією про вашу компанію. Ми маємо багатий вибір моделей пакетів для різного виду товарів. Є навіть нині модні Еко пакети з екологічно нешкідливої ​​сировини. Всі вони відрізняються великою міцністю та гарним естетичним виконанням. А інформація на пакетах – ndash; адреси, телефони, електронна пошта вашої компанії та адреса вашого сайту в Інтернеті – напевно, зацікавлять споживачів.

6. Розробте додаткові послуги та знижки

Дуже добре на збільшення клієнтської бази працюють додаткові послуги та знижки. Наприклад, при покупці двох екземплярів товару третій отримати у подарунок. Або при купівлі товарів на певну суму – отримати знижку 20% на подальшу покупку.
Принт Маркет допоможе вам надрукувати карти знижок на щільному якісному папері з матовою або глянсовою ламінацією. Також ми друкуємо оригінальні картки на прозорому матовому пластику – вони красиві, служать дуже довго і не втрачають яскравості фарб.

7. Запрошуйте потенційних споживачів на рекламні акції

У залученні нових клієнтівтов чудово себе зарекомендували запрошення, які дозволяють потенційним споживачам відвідати ваші рекламні виставки, акції, розпродажі. Запрошення дозволяє звернутися особисто до кожного майбутнього клієнта, що говорить про поважне ставлення вашої компанії до споживачів, а це позитивно відбивається на іміджі вашої компанії та підвищує рівень ваших продажів.
Принт Маркет готовий швидко і за низькими цінами надрукувати будь-який тираж запрошень для ваших маркетингових заходів.

8. Дослідіть діяльність конкурентів

Перш ніж організовувати рекламну акцію, дізнайтеся, які акції проводять ваші конкуренти. Якщо вони оголосили знижки, то щоб залучити споживачів до себе, вам потрібно або провести іншу акцію, або зробити знижки значно нижчими від тих, які призначив конкурент.

9. Пряме поштове розсилання

Цей безпрограшний метод завжди діє – поштою ви робите пряму адресну розсилку своїм клієнтам, підрядникам, колегам та бізнес-партнерам. Це можуть бути запрошення на виставку або рекламну акцію, разові або постійні картки знижок, а також привітання зі святами, наприклад, з наступаючим Новим 2016 Роком та Різдвом. Кожному буде приємно отримати особистий лист від компанії – таку увагу і повагу обов'язково гідно оцінять.
Ми можемо запропонувати вам надрукувати не тільки запрошення або святкові листівки, а й конверти. У нас є з чого вибрати – конверти білі та зі 100% запечаткою (кольорові), з печаткою адреси на них, з віконцем для адреси або без неї. Заклеюються конверти акуратно та швидко – за допомогою відривної липкої стрічки.

10. Виділіть свій товар

Якщо ваш товар знаходиться у великому супермаркеті, то його слід виділити. Відмінний метод   виділити свою продукцію серед подібної є плоскі наклейки – стікери та об'ємні наклейки – шильди. Ми виготовляємо якісні наклейки різного розміру – від дуже дрібних (25х50 мм) до великих форматів А3-А0 (840х1200 мм). Наклейки ми друкуємо на самоклеючому папері або міцній плівці Оракал.

11. Вкажіть шлях до товару

Великою популярністю останніми роками користується маркетинговий хід – рекламні наклейки на підлогу. Вони допомагають знайти вашу фірму чи магазин у великому супермаркеті. Наклейка-покажчик може містити інформацію про рекламну акцію, про небувалі знижки або про новий товар. Наклейки на підлозі яскраво і привабливо виглядають і допоможуть привернути увагу покупців до вашого товару чи послуг.
Ми друкуємо звичайні та фігурні наклейки на підлогу на плівці Оракал зі спеціальним покриттям, яке не стирається ногами та не псується протягом усієї рекламної акції.

12. Рекламні конструкції та банери

Крім роздаткового поліграфічного рекламного матеріалу – флаєрів, листівок, буклетів – у маркетингу рекомендується використання реклами великих розмірів. Ми можемо запропонувати красиві та високоякісні мобільні конструкції двох видів – Х-Банер Павук і стенд Рол Ап. Вони незамінні для привернення уваги відвідувачів під час проведення різноманітних промо-акцій, конференцій, семінарів, з'їздів, тренінгів, лекцій та інших заходів. Вони легкі (вага до 3 кг), елементарні в установці, складаються та розкладаються протягом 3 хвилин без спеціальних інструментів.
Також ми можемо запропонувати рекламні банери будь-якого розміру для вулиць та приміщень та рекламні плакати формату А3-А0.

13. Подарунки «для своїх»

Завчасно подбайте про подарунки до Нового Року для своїх співробітників, колег, підрядників та партнерів, а також для постійних клієнтів. Це не тільки зміцнить ваші взаємини, а й підтвердить серйозний і позитивний імідж вашої компанії.
Ми можемо запропонувати креативні ділові календарі-плакати, настільні та настінні перекидні календарі, квартальні календарі різних моделей. Найпопулярніший новорічний корпоративний подарунок – це щоденник. Для вас у нас є відмінний вибір – якісні та красиві щоденніНеймовірні українські щоденники торгової марки Brisk від компанії Baier&Schneider (Німеччина). Прекрасними корпоративними подарунками на Новий 2016 рік стануть ручки та блокноти. У нас величезний асортимент кулькових ручок на будь-який смак: у металевому або пластиковому корпусі, кольорові та білі, матові та прозначні, з доповненнями з іншого матеріалу та екологічно чисті ручки з крафт-картону Еко.

14. Сайт в Інтернеті

Якщо у вас є свій сайт, то використовуйте можливість продавати через Інтернет. Багато ваших конкурентів проігнорують такий вид продажів, але веб-сайт у сучасному світі – це один з найефективніших маркетингових інструментів, який надасть вам перевагу.

15. Використовуйте соціальні мережі

Зараз практично не зустрінеш людину, яка б не користувалася соціальними мережами. Зробіть свою сторінку у Faсebook, Google+, Twitter та інших, пишіть цікаві статті на тему вашого товару, рекламуйте його, повідомляйте про проведення своїх промо-акцій, знижки, нові товари та послуги – таким чином ви познайомите безліч людей з вашою компанією та її діяльністю, залучите зацікавлених та розширите свою базу споживачів.

Включити ці 15 пунктів у свій маркетинговий план кінця 2015 року, і ви зможете провести ефективну рекламну кампанію, яка дасть відмінний результат для розвитку вашого бізнесу. А Прінт Маркет активно допоможе вам у цьому – у нас чудовий вибір поліграфічної та рекламно-сувенірної продукції, високотехнологічне обладнання та досвідчені кваліфіковані фахівці.
Почніть зараз!

Можливо вас зацікавить

Корисні статті про поліграфію