Буклети – універсальний рекламний матеріал, що у складеному вигляді стане оригінальним продуктом вашої реклами. Згадайте, як у дитинстві всі ми бавилися складанням з паперу різних фігур: від паперових літачок до паперових жаб, орлів та тигрів. Важко повірити, як багато радощів можуть принести кілька аркушів паперу. А велике японське мистецтво – ndash; орігамі. Розвиваючись протягом тисячоліть, воно перетворилося на культовий вид мистецтва. Оригінальне складання аркуша паперу можна застосувати і в рекламі.
У проектуванні буклету потрібно йти набагато далі, ніж вибір кольору, зображення чи тексту. Слід розглядати буклет з погляду споживача – як люди будуть бачити вашу інформацію, як вони сприймуть те, що ви намагаєтеся донести до них. Пам'ятайте, що перш ніж розпочати роботу над дизайном буклету, потрібно спочатку продумати, як він складатиметься. Додати цікаву складку – і ваш буклет відразу виділиться на тлі сотень інших традиційних і вже набридлих рекламних листків, що не змінюються з року в рік.
Буклет має бути цікавим зовні та інтригуючим усередині, щоб потенційному клієнту захотілося його забрати з собою та вивчити, а не тут ж викинути у відро для сміття.
Ми рекомендуємо чотири типи складок, найбільш популярних та ефективних у рекламному бізнесі.
Буклет ½, або навпіл.
Фальц навпіл (або основна складка) є простим, але ефективним способом. Це дозволяє, наприклад, лист А4 перетворити на листівку A5 з передньою та задньою площею для заповнення, а також з двома внутрішніми сторінками. Цього цілком достатньо, щоб надати інформацію про ваші продукти чи послуги. Такий тип фальця чудово працює у всіх галузях, але особливо корисний він тоді, коли у вас невеликий асортимент продукції або трохи інформації.
Буклет - у 2 фальці
Буклет у 2 фальці - дозволяє перетворити дві сторінки листівки на шість сторінок буклету. Надрукований аркуш, складений двічі, перетворить аркуш формату A4 на Євроформат, з розміром сторінки А4 1/3. Цей вид фальця дає вам простір передньої та задньої сторінки обкладинки, а також третю сторінку всередині.
Такий буклет дозволяє творчо вирішити внутрішній бік листівки, додавши креативну графіку, яка може охопити всі три складки формату. Дизайн буде, як би, спрямовувати читача сторінками – з першої на останню.
Буклет у 2 фальці, він же гармошка, він же Z-фальц
Z-фальц складається за принципом хутра акордеона мінімум два рази, але можна скласти і більше, щоб серія паралельних складок відкривалася гармошкою. Такий спосіб чудово підходить для брошур, оскільки вони можуть містити велику кількість інформації.
Буклети-гармошки компактні і можуть легко вміститися у вашій кишені. Це робить їх ідеальним рекламним матеріалом для виставок та презентацій.
Буклет у 2 фальці, або «ворота»
Останній варіант, як скласти листівку, є варіант «ворота». Як випливає з назви, лист складається вдвічі так, щоб створити шість сторінок з лівого та правого боку буклету, а по центру буклет складається навпіл. Тобто сторінки зігнуті всередину та з'єднані в середині буклету.
Це забезпечує справді творчу конструкцію, що містить три повні сторінки інформації. «Ворота» – дуже поширений спосіб у рекламній поліграфії, який використовують великі компанії, які бажають створити брошуру-презентацію. Такі брошури сповнені гостинності та інформативності.
Читач, відкриваючи її, наче «входить» на сторінки буклету крізь «ворота». Цей стиль складки також популярний у меню ресторанів та у весільних запрошеннях.
Чи стикалися ви коли-небудь із справді унікальним складанням буклету? Що привабило ваш погляд? Розкажіть нам про це, підключайтеся до розмови на сторінках Facebook або Google+.
Можливо, у вас є авантюрні ідеї для вашого буклету, які ми із задоволенням втілимо у життя. Зв'яжіться з нашою командою сьогодні, щоб вже завтра ми створили для вас та вашого бізнесу справжній шедевр рекламної поліграфії.