Майстер-клас \"Ручка з логотипом\"
У цій статті я розповім вам про те, як зробити ручку успішним інструментом вашої рекламної кампанії.
 
Для початку ручка – це інструмент для письма, це чудовий виріб, який можна гризти в зубах під час розумового процесу (всі ручки на Print Market зроблені з екологічно чистої пластмаси), ручку можна використовувати для пенспінінгу (це нормативна лексика), так званого «ручкообігу» », в якому можна, до речі, нарахувати 5 технік виконання на базовому рівні та 2 методи на просунутому рівні. До речі, концепцій виконання всіх методів налічується 10 варіацій! Від нормального/реверсивного до дзеркального та гармонійного. Але зараз не про це))
 
Ручка з логотипом – рекламний елемент
Отже, гадаю, основне призначення ручки з логотипом, крім писанини – донести до кінцевого споживача Вашу суть, це може бути слоган або просто Ваш логотип. Але якщо флаєра, наприклад, окрім інформативної функції, більше ніякої користі не несуть (а це теж не мало, адже знижки люблять усі!), то ручку можна використовувати і для записів. Виходить замкнене коло… і це чудово!
 
Адже ручку використовують завжди і скрізь: щоб оформити замовлення клієнта в ресторані, записати цифри, що випали з лототрону при перегляді лотереї, підписати документ або розписати двері в громадському туалеті… але ми Вам цього не говорили)) Крім того, ручку, як рекламний елемент, можна використовувати на різних заходах, семінарах та конференціях – одночасно корисно та інформативно.
 
Думаю, що дуже актуально при рекламній кампанії пропонувати разом із оригінальним флаєром ручку з Вашим логотипом – вона має бути яскравою, щоб виділятися на тлі однотипності та одноманітності фону. Промоутер має бути повністю екіпірований: від футболки з Вашим логотипом та бажано одягу в тон (за погодою, звичайно), до посмішки та поставленої мови. Не забувайте, що тут, на цьому місці і в цей час - він обличчя Вашої компанії і від того, як він поводиться, як виглядає і що говорить, залежить успіх і та кількість людей, яка, згодом, прийде до Вашого ресторану, магазин чи просто на виставку кішок.
 
Ручка з блокнотом - 2 рекламні елементи
Важливий момент – краще, коли ручка йде в комплекті з чимось – це ще один рекламний хід, який, безперечно, окупить себе надалі. Наприклад, ручка може йти в комплекті з ще однією корисною річчю, яка використовуватиметься в майбутньому – блокнот. Він також має бути яскравим, наприклад розміру А5 або А6, на обкладинці з фото чи картинкою того продукту, який Ви рекламуєте. Ще одна корисна і запам'ятовується річ, яку споживач відзначить і точно запам'ятає Вас - це послання всередині блокнота. Вони можуть бути пов'язані з Вашою компанією, а можуть бути абсолютно на абстрактну тему, головне – щоб вони були оригінальні та цікаві.
 
Ось уявіть: Ви відкриваєте блокнот на якійсь сторінці, а там ... інструкція зі збирання літачка! Або Чак Норріс ..... Загалом, фантазія не має меж, головне - яскраво і щоб запам'ятали, адже антиреклама теж свого роду реклама, іноді навіть більш ефективна ...
 
І, насамкінець, трохи теорії. Корпоративний стиль – це успішне та гармонійне поєднання певних елементів (шрифтів, кольорів, слоганів) у конкретних об'єктах, які витримані в одному стилі. Це можуть бути конкретні кольори певного пантону (за розкладкою кольорів) або малюнок. Крім того, це можуть бути чітко прописані предмети, такі як чашки, ручки, або парасольки, кепки, одяг, екосумки та ін.
 
І не забувайте:
Від, ЯК ви проведете рекламну кампанію, тобто. підготуйте та доведете до досконалості процес та всі його складові, залежить прибуток Вашого бізнесу!

Можливо вас зацікавить

Корисні статті про поліграфію